- 2024.01.08.
A nyomtatott ragasztószalag, hogy befolyásolja cége márkáját
A logózott ragasztószalag alkalmazása az e-kereskedelemben
A céges nyomattal ellátott ragasztószalag egyszerűen és olcsón építi fel bármely, az e-kereskedelemben tevékenykedő cég arculatát.
Függetlenül attól, hogy milyen iparágban tevékenykedik, a sikerhez mindenekelőtt fel kell építeni a márkáját és ügyelnie kell cége imázsára. Ehhez promóciós tevékenységekre van szükség. A nyomtatott ragasztószalag az egyik eszköz, amely segíthet elnyerni a márka ismertségét. Az e-kereskedelmi iparágban tevékenykedve kiválóan használhatod őket imázs erősítésére.
Ragasztószalag nyomtatással – Márkájának hatékony reklámozása
A nyomtatott ragasztószalag marketingeszközként való használata nagyon hatékony, de nem tolakodó reklámozást garantál. Az a vásárló, aki egy logózott ragasztószalaggal zárja le a csomagot, önkéntelenül megismeri az Ön logóját és a csomagolószalagon elhelyezett információkat. Ez egy nagyon diszkrét művelet, az ügyfél nem fárad el az agresszív reklámozástól, ugyanakkor emlékszik a cégével kapcsolatos információkra. A nyomtatott ragasztószalagnak köszönhetően növeli annak esélyét, hogy márkájára pozitívan emlékezzen a vásárló.
Az ügyfélmegtartás nagyon fontos. Ennek eléréséhez az ügyfélnek mindenekelőtt pozitívan kell emlékeznie a cégre. Így építed és erősíted a márkád imázsát, felismerhetőbb vagy és a vásárló kötődni fog hozzád. Ezek a tényezők nagyon fontosak az e-kereskedelemben.
A nyomattal ellátott ragasztószalag kiválóan alkalmas e cél elérésére. A csomagolószalag reklámfelületként is kezelhető, amelyre bármilyen nyomat felhelyezhető. Általában ez egy logó, elérhetőség vagy egy érdekes reklámszlogen. Közvetlenül a vásárlónak címzett szöveget is hozzáadhat, pl.: „Köszönjük a vásárlást”, mindez pozitív asszociációt kelt a vásárlóban. Ezzel kettős előnyt érhet el: a bevált gyártótól származó nyomtatott ragasztószalag segítségével megbízhatóan és problémamentesen rögzítheti a csomagot, és a vásárlót is kötődni tudja márkájához.
Miért fontos a nyomtatott ragasztószalag vállalkozása számára?
A csomag alapos biztonságba helyezése és a céggel kapcsolatos információk vizuálisan vonzó módon történő megadása jelentősen növeli a márkába vetett bizalmat és emlékezetessé teszi a vásárlást. Jelentősen megnő annak az esélye, hogy visszatér hozzád.
A bevált gyártótól származó nyomtatott ragasztószalag mindenekelőtt a csomagolás szilárd védelmét garantálja. A vásárló esztétikusan csomagolt, jól védett, sérülésmentes küldeményt kap, a szalagon lévő nyomat azonnal jelzi, hogy kitől érkezik a küldemény, és a vásárló emlékszik a márkára.
Ezt a hatást nem éred el, ha hanyagul, sima nyomatlan ragasztószalaggal zárod le a csomagot, ebben az esetben mindig névtelen maradsz.
Ne feledd, hogy a logózott ragasztószalag remek reklámhordozó – a logója mellett bármilyen reklámszöveget elhelyezhet, lehetőleg eredeti és meglepő, mindig felkelti a vásárló figyelmét. A ragasztószalagon lévő nyomtatás mindig nagyon egyedi, küldeménye mindig egyedinek tűnik a szalagnak köszönhetően.
A nyomtatott ragasztószalagok típusai – a tökéletes választás cége számára
A nyomtatott ragasztószalag számos változatban kapható, különféle hordozókon, különféle ragasztókkal. Leggyakrabban a PP alapanyagú és akril ragasztóval ellátott típust válasszák partnereink, de nehezebb szállítmányok esetén (nehéz, kedvezőtlen körülmények között tárolt) a PVC alapanyagú és solvent ragasztóra nyomtatott szalag a jó alternatíva. Nyomtatott ragasztószalagok különböző szélességben is elérhetőek, így kiválaszthatod az igényeidnek leginkább megfelelő terméket. Minden nyomtatott ragasztószalag könnyen használható akár kézi adagolóval is.
Környezetbarát papír ragasztószalagok
Külön figyelmet érdemelnek a környezetbarát nátronpapírból készült nyomott papír ragasztószalagok. Ezek a csomagolószalagok ugyanolyan tartósak, mint a fóliák, és tökéletesen védik a szállítmányt. Tekintettel a jelenlegi környezetvédelmi irányzatokra, az ilyen ragasztószalagok használata pozitív érzéseket vált ki a vásárlóban. A nyomtatott papír ragasztószalaggal lezárt csomag nagyon elegánsnak tűnik. Amellett, hogy a vevőt tájékoztatást kap cégedről, azt is kommunikálja, hogy törődsz a környezeteddel, ami erősíti az imázsod a vásárló szemében.
Összegezve: egy bevált gyártótól származó jó minőségű nyomtatott ragasztószalag egy 2 az 1-ben termék, egyrészt tökéletesen védi a küldeményt, nincs veszélye annak, hogy a csomag sérülten jut el a vásárlóhoz. Másodszor, ha a ragasztószalagot reklámfelületként kezeled és elhelyezed rajta logódat és egyedi, szemet gyönyörködtető szöveged, akkor a csomag kicsomagolása során pozitív érzéseket keltesz a vásárlóban, emlékezni fognak cégedre és márkádra és vissza fog térni hozzád. Ily módon a közönséges csomagolószalag hatékony marketingeszközzé válik.